Naslovna stranaBudite dio istorije budućnosti

Početak studijske 2019/20. godinetitle

Početak studijske 2019/20. godine

<p>Nastava u studijskoj 2019/20. godini će početi u ponedjeljak, 9. septembra. Raspored predavanja će biti objavljen u septembru. Slobodna sedmica u zimskom semestru biće od 21 - 27. oktobra.</p> <p>Zaposleni će biti na kolektivnom godi&scaron;njem odmoru od 29. jula do 26. avgusta.</p>
UDG na Facebook-uUDG na Twitter-uUDG na YouTube-uUDG na LinkedIn-uUDG WebMail

Plaćena praksa u kompaniji DeltaCity

Vještine i znanja koje praktikant treba da demonstrira su:

  • Napredno znanje iz oblasti rada na računaru, uključujući Microsoft paket;
  • Vrhunska radna etika i sposobnost samo-motivacije
  • Sposobnost angažmana na više različitih radnih zadataka I demonstracija timskih vještina
  • Napredno znanje engleskog jezika
  • Napredne vještine komunikacije

 

Nakon završetka, praktikant bi trebao da bude sposoban da:

  • Razmišlja strateški jer je to jedna od najvažnijih liderskih osobina u današnjem poslovnom okruženju
  • Da razumije važnost primjene odgovaraćeg sredstava marketing miksa u zavisnosti od vrste proizvoda ili usluge koju promoviše
  • Da unaprijedi znanja iz oblasti digitalnih kanala komunikacije
  • Kreira sadržaje koji se mogu koristiti kao platforma promocije na društvenim mrežama
  • Da poznaje maloprodajno tržište Crne Gore (modna i sportska maloprodaja)
  • Da bude sposoban za samostalno zapošljavanje

 

1 nedelja

  • Intro o kompaniji
  • Upoznavanje sa marketing strategijom
  • Korišćenje društvenih mreža kao sredstva komunikacija sa potrošačima
  • BTL
  • PR

 

2 nedelja 

Upoznavanje sa agencijom zaduženom za tehničku realizaciju projekata i aktivno učešće u radu sa njima, kao najvažnijim partnerom svakog modernog preduzeća;

3 nedelja

Od ideje do realizacija – od praktikanta će se tražiti da na bazi raspoloživih informacija osmisli godišnji marketing plan za imaginarni šoping-mol;

4 nedelja

Rad sa dizajnerom na izradi promotivnih vizuala;

Aktivno učešće u realizaciji nekog od aktuelnih promotivnih događaja;

5 nedelja

Upoznavanje sa medijskom scenom Crne Gore – javni nastup, odabir PR strategije, pisanje saopštenja za medije;

Upoznavanja sa aktuelnim alatima na polju PR-a;

6 nedelja

Brainstrom u vezi budućeg zanimanja i primjene praktičnog znanja u željenoj  industriji